Shopping-Online300.jpg

 

Over bestellen, betalen, bezorging & retourneren

Bestellen

Individuele producten kunt u in het winkelwagentje plaatsen door bij het product het aantal gewenste producten in te vullen en op bestellen te klikken. De bestelling van dit product wordt direct in het winkelwagentje geplaatst en u kunt direct verder winkelen. Let op! Ontbreekt de bestel button, dan betekent dit dat het product op dit moment niet op voorraad is en niet besteld kan worden.

Nadat u alle producten die u wilt bestellen in het winkelwagentje hebt geplaatst, kunt u naar het winkelwagentje gaan door rechtsboven op het winkelwagentje te klikken. In het winkelwagentje kunt u daarna eventueel nog per product het aantal wijzigen. Dit doet u door eerst het getal aan te passen en daarna op “wijzig” te klikken. Ook kunt u producten verwijderen door op “verwijder” te klikken.

Na het bevestigen en betalen van de bestelling ontvangt u per email een bevestiging. Bij de bezorging van uw bestelling ontvangt u daarnaast de factuur met daarop ook duidelijk de BTW vermeldt.

 

Betalen

Aan het eind van het bestelproces kunt u betalen door middel van iDEAL binnen de vertrouwde en veilige online bankieromgeving van uw eigen bank en zoals u dat gewend bent. Indien u geen gebruik maakt van iDEAL bieden wij ook de mogelijkheid tot overboeking van het bedrag op bankrekening 1719 57 547 van Deli-Spanje ovv het bestelnummer in de bestelbevestiging. Dit kan enkele dagen duren. Pas na correcte bijschrijving op onze rekening nemen wij uw bestelling in behandeling.

 

Bezorging

Nadat u de bestelling bevestigd en betaald heeft, zorgen wij voor een snelle afhandeling. De dag na uw bestelling versturen we het pakket via PostNL. PostNL bezorgd van maandag t/m zaterdag en binnen Nederland normaal gesproken binnen 24 uur. Eventuele vertragingen in de bezorging door PostNL vallen buiten onze invloed. Voor pakketten die via PostNL verstuurd worden, ontvangt u van PostNL een Track & Trace code op het moment dat het pakket door Deli-Spanje aan PostNL is overgedragen. Uw bestelling kunt u volgen via http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/

U kunt ook kiezen voor PostNL Checkout. Hierbij geeft u zelf aan op welke dag en op welk tijdstip u uw pakket bezorgd wilt hebben. Daarnaast kunt u eventueel kiezen voor een afleverpunt van PostNL bij u in de buurt.

Zelf afhalen? Deli-Spanje is gevestigd aan de Boomsluiterskade 216 in het centrum van Den Haag vlakbij het Centraal Station, Station Holland Spoor en binnen enkele minuten van de Utrechtse Baan/A12. Laat het ons weten in het opmerkingen veld bij uw bestelling of neem contact met ons op, zodat we een afspraak kunnen maken.

Snel nodig? Wilt u een bestelling plaatsen en deze dezelfde of de volgende in huis hebben, neem contact met ons op zodat we samen met u de mogelijkheden kunnen bespreken.

In het buitenland? Deli-Spanje kan pakketten ook naar adressen buiten Nederland verzenden. Dit brengt extra kosten met zich mee die sterk afhankelijk zijn van het gewicht, het volume, het bezorgadres en de gewenste levertijd. Helaas kunnen we deze kosten niet voor onze rekening nemen. Neem contact met ons op, zodat we voor u kunnen uitzoeken wat de kosten zijn, waarna u kunt beslissen of dit voor u acceptabel is. Mocht u onverhoopt toch een bestelling plaatsen met een bezorgadres in het buitenland. Dan zullen we contact met u opnemen over de bezorgkosten en de verdere bezorging van uw bestelling. 

Verzendkosten? Het klaarmaken, verpakken en verzenden van een bestelling kost tijd en geld. Een noodzakelijk kwaad voor een online winkel. Wij willen daarbij onze producten niet onnodig duur maken en deze kosten niet al bij voorbaat in onze prijzen door berekenen. In het geval van een bestelling tot €45,- delen we deze kosten graag met u en vragen wij u om een bijdrage van €5,-. Bij een bestelling groter dan €45,- nemen we deze kosten voor onze rekening.

 

Retourneren

Het is voor ons heel belangrijk dat u tevreden bent met de producten en de staat waarin deze bij u worden bezorgd. Bent u niet helemaal tevreden, neem dan contact met ons op zodat we samen met u tot een passende oplossing kunnen komen.  

Eventuele klachten dient u binnen 14 dagen na levering te melden.